fredag 28 november 2008

Magsjuk

Jag har legat däckad hela dan! Det började på natten av att jag vaknade av illamående. På tre kliv var jag ute i badrummet och spydde för fullt. Och så har det hållt på. Spy, bada, spy, sova, spy, bada, spy, sova... Vid 20-tiden vaknade jag till och var så hungrig att jag trodde att jag skulle svälta ihjäl, samtidigt hade jag en sån huvudvärk att jag väntade mig att huvet skulle spricka till två delar. Fick i alla fall i mig massor av juice och hårdmackor som jag faktiskt fick behålla. Nu är mitt problem att jag inte kan sova eftersom jag i princip har sovit 20 timmar det senaste dygnet.

Hade ett jätteviktigt möte som jag missade, skulle ha tagit influensavaccin och åkt till IKEA i dag! Men magen satte stopp på allting och nu är jag skitsur för detta. Nu måste jag trängas på IKEA i helgen, vet inte ens om det är någon idé att vaccinera sig i mitten av december eftersom väntetiden att få ta sprutan är två veckor!

Inga kommentarer: