söndag 16 november 2008

Sanningens ögonblick

Har precis suttit och kollat på förra veckans Sanningens ögonblick och tycker så förbannat synd om föräldrarna som tjejen Tova hade släpat med sig till studion. Hon berättade så gärna att hon gillade att fotas när hon har sex, har strippat inför publik, har använt pengar från jobbet till utlandsresa med mycket mera. Jag hade skämts ögonen ur mig om jag var hennes föräldrar och de såg ju inte sådär jätteglada ut precis, helst inte pappan. Hur kan man utsätta sina föräldrar för nåt sånt? Kunde hon inte släpat dit sin pojkvän och nån polare istället. Hoppas inte jag behöver utsättas för nåt sånt nånsin i mitt liv.

Linda Rosing såg snygg ut förutom hennes läppar. Jag förstår inte varför hon pumpar upp dom sådär. Läpparna lever sitt egna liv och det ser ut som att hon inte kan prata ordentligt... Hon är ju snygg som hon är så jag förstår verkligen inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur i helskotta kan du tycka att linda ser bra ut? Hon är ju rent av tantäcklig i avsnittet

Singel i storstan sa...

Det var ju lite så jag menade. Hennes läppar förstör hela hennes utseende. Man kan ju inte säga att hon är ful måste jag säga, sen har hon ju världens sämsta personlighet osv. Själv är jag tant och förmodligen också tantäcklig! :-)