onsdag 19 november 2008

Ny väska!


Jag håller på att bli galen på min Guess-väska, den ramlar ner från axeln 10 gånger på 2 minuter. Därför bestämde jag mig för att åka in till stan och kolla en halvschysst väska. Men när klockan var 19 och jag var på väg från jobbet och jag insåg att jag får köpa en lite schysstare väska nån annan dag så tänkte jag att jag kollar en ganska billig på Åhléns på Fridhemsplan.

Så jag travar in på Åhléns och kollar på lite allt möjligt och hittar en väska för 199 spänn! Inte supersnygg men prisvärd. När det är dags att betala visar det sig att väskan bara kostar 99 kronor så jag gör ju världens kap! Det som är lite kruxigt med det hela är att jag hittade lite andra grejer där så på kvittot står det 1174 kronor! Frågan är alltså om jag gjorde ett kap eller inte?

Inga kommentarer: