söndag 16 november 2008

Inget att skriva

Har inte haft nåt att skriva idag... Har slackat, tvättat och strykt idag. Gått igenom musik och gjort en spellista, bara det tog massor av timmar. Strykningen också. Har strukit 2 påslakan, 4 underlakan och 5 örngott. Det tog kanske 4-5 timmar med lite paus och sånt. Jag är tvungen att tvätta alla sängkläder för de luktar instängt. Är det nåt jag tycker är viktigt är att det luktar gott om sängkläderna när mam bäddar rent. Därför stryker jag dem med ånga som är blandat med sköljmedel. Åh så gott det doftar sen. Nu har jag lagt de nystrukna sängkläderna i klädkammaren där det inte luktar unket.

Nu ska jag kolla lite webb-tv och sen blir det nog drömmarnas värld. Väntar på att en dunkudde ska torka i tumlaren först. Den har varit inne i två timmar men vägrar att bli torr. Skönt med en lugn fredag och lördag trots att jag var jättesugen ett tag. Karaktär som jag hade så stod jag kvar och strök istället. Ibland ska jag vara stolt över mig själv minsann!

Inga kommentarer: