lördag 29 november 2008

Trygg

Tonåringen kom hit ikväll, skönt! Jag hade förberett god mat men hon ville att jag hämtade henne i Gullmars vilket gjorde att det blev sent, därför åt vi pizza istället. Stekte upp kycklingen så kan vi äta den imorgon istället. Vi har ätit nachochips, druckit läsk, tittat och röstat på Idol men sen blev gullungen alldeles trött efter att jag hade killat henne på rygg och ben så hon gick och la sig.

Nu ligger hon i sitt rum och snusar och tystnaden har sjunkit i lägenheten. Det enda som hörs är köksklockan och mina tangentnedslag. Jag mår så bra av att ha henne hos mig även om jag tycker det är skönt att vara ansvarslös... När det är så här känner jag mig trygg och känner ingen som helst panik med att ha någon som tar hand om mig. Med min dotter vid min sida är jag starkast i världen!

Inga kommentarer: