söndag 9 november 2008

Säsongsavslutning

Idag är det säsongsavslutning i Allsvenskan och Kalmar kommer att vinna guldet... Djurgårn ligger 12:a och spelarna pratar om att dom ska kämpa så att vi slutar 9:a i tabellen. Jag kan bara säga som så att jag inte har sett årets lag kämpa ordentligt en hel match på hela säsongen, därför tror jag inte att dom kommer göra det idag heller!

Jag tänkte först skita i att gå idag men det är trots sista matchen och några människor kommer jag inte se förrän i april igen och det är enbart därför jag går idag. Vädret är piss, spelarna är piss, klacken är piss och hela DIF fotboll är piss just nu. Men jag går dit idag, tar ett par bedövningsbira, knuter handen i fickan och ber en bön om att vi får en bättre säsong nästa år.

Dags att hoppa in i duschen och bege sig till Östra för att träffa likasinnade innan matchen!

Inga kommentarer: