lördag 8 november 2008

I'M BACK!!!

Äntligen har jag flyttat tillbaka!!! Äntligen kan jag göra som jag vill igen!!! Äntligen kan jag leva mitt liv utan att en annan människa försöker att kontrollera och styra mig!!! Äntligen kan jag blogga igen!!! Äntligen kan jag komma hem efter jobbet utan en klump i magen!!! Äntligen slipper jag dagligen höra hur värdelös jag är!!! Äntligen kan jag vakna på morgonen och känna harmoni!!!

Ja, det är helt fantastiskt! Jag har bott här i tre veckor och livet börjar sakta komma tillbaka till mig. Återigen krävs en del arbete med min självkänsla men inte lika mycket som förra gången men den här gången är det för alltid. Jag tänker aldrig mer återvända till de fyra onda väggarna i Tyresö och jag tänker aldrig mer låta en annan människa ta mig för givet. Nu var det ju bara tillfälligt jag bodde där men likförbannat drogs jag med i den destruktiva spiralen och lät en annan människa styra mig mot min vilja. Hur som helst är det slut på det och jag känner friheten.

Idag är första lördan utan att tonåringen är här och idag har jag slackat hela dan och det tänker jag fortsätta med hela dan. Möjligtvis måste jag ner till affären för att köpa cigg men det är nog det enda jag tänker göra idag. Jag har längtat så att inte göra nånting mer än surfa, läsa bloggar, käka nån macka för att jag inte orkar laga mat och bara vara lat! Today is the day!

Inga kommentarer: