tisdag 25 november 2008

Helt slut!

Började att jobba strax efter åtta imorse eftersom jag skulle på introduktionsutbildning kl. 08:30 och ville hinna beta av lite innan, men det hann jag knappt. Intron var lärorik men det var alldeles för mycket information för mig som har huvudet fullt med saker som ska hinnas klart den här veckan och framförallt till imorgon då vi har en officiell invigning med ca 160 gäster som jag håller i.

Från utbildningens slut vid halvfem till 20:00 då larmet gick så jobbade jag frenetiskt med att sortera alla namnskyltar som kom idag och ska användas imorgon, visitkortsbeställning som ska vara tryckta innan årsskiftet, planering för imorgon, utskick som ska skickas på torsdag, svarade på en miljon mejl och beställde anknytningar. Hade nog suttit kvar där ännu om inte larmet gått.
Efter imorgon kan jag ju i alla fall lägga en sak till handlingarna! Och när namnskyltarna är skickade till regionkontoren är ytterligare en sak avbetad! Det går i alla fall framåt!

Inga kommentarer: