måndag 7 december 2009

Stundande julfest

På torsdag så ska vi ha julfest på jobbet.

Många på min avdelning kallar mig och min chef för Baccara. Det beror mest på att jag nästan alltid bär svarta kläder och hon vita. Det är ju inte så att dom kallar oss Baccara varje dag. Men det har kommit upp några gånger...

På julfesten ska alla enheter och avdelningar uppträda med ett karaokenummer. Ja, jag vet att det är töntigt men det kan vara ganska kul också. Om folk bjuder på sig själva.

Jag och chefen består ju bara av oss på avdelningen. Resten är underenheter så dom har egna uppträdanden. Och vi har skittråkiga låtar att välja på.

Därför tänkte vi bjuda lite på oss själva. Vi ska framföra Yes sir, I can boogie. Problemet är att den låten inte finns på låtlistan... Det är ingen som har den gamla discodängan i karaokeversion? Att låna ut? Jag kan lägga upp en film här som tack.

Eller inte.

5 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Sorry, kan tyvärr inte hjälpa till men jävlar vilken rolig idé!

Du MÅSTE filma och lägga upp här!

Singel i storstan sa...

Hahaha! In your dreams baby! Fritt medlemsskap och obegränsat med hyrfilmer för hela 2010. Då kanske jag visar. :-D

MonasUniversum sa...

Tål att funderas på. Really!

Unknown sa...

pröva


http://www.youtube.com/watch?v=knWwO_DYEKg

Singel i storstan sa...

C: TACK! Jag sökte på youtube men hittade ingenting. Men det gjorde uppenbarligen du. Tack igen! :-)