torsdag 31 december 2009

Året som gått, september

Måndad nio gick i hälsans tecken. Hela månaden. Jag tränade som en dåre, drack ingen alkohol, åt i princip inga kolhydrater och gick ner 4,5 kilo. Jag började att fundera på att sluta röka också. Så jag köpte boken "Äntligen ickerökare."

Istället för att göra av med pengarna på krogen så shoppade jag istället. Jag köpte en ny dator. Först ville jag köpa en lila SonyVaio. För färgens skull. Men när just den lila var slut så gick jag ner några hack i pris och köpte en annan. En pianosvart. Är man töntig när man köper nåt för färgens skull? Jag hade helst velat haft den lila. Men jag orkade inte vänta.

Sen bokade jag en Londonresa till mig och tonåringen. Det var hennes 18-årspresent. Men för att hon skulle ha en chans att spara lite pengar till shoppingen så bestämde vi att vi skulle åka under hennes höstlov istället.

Jag gjorde en film om sommaren som hade tagit slut...



Och så var jag på fotboll igen. Och såg DIF förlora igen. Utom mot Brommapojkarna. Då vann dom för en gångs skull. Med 1-4!!! Då blev jag så här glad!


Förutom detta så bestod min tid av att sova och jobba. Konferensen gick av stapeln den 22 och 23 och blev lyckad. Efter dessa dagar trodde jag att jag skulle ha det lugnt på jobbet. Men allt annat hade lagts på hög så jag fick fortsätta att jobba mycket.

September var också en bra månad i mitt liv! Jag började må bra när jag var kär i april och sen rullade det bara på liksom...

Inga kommentarer: