onsdag 2 december 2009

På väg tillbaka

Jag är fortfarande inte riktigt frisk. Men bra mycket bättre än igår. Jag har tillochmed jobbat ett par timmar. Bara en sån sak!

Igår bråkade jag med tonåringen. Via msn. Det känns sådär. Det känns ännu mer sådär när hon inte ens bryr sig om att hon gör mig ledsen. Var man verkligen så ego-trippad när man var 18? Jag har fan inget minne av det...

Nu ska jag göra upp med mig själv om jag ska till jobbet eller inte imorgon. Man ska inte gå för tidigt. Men jag börjar att klättra lite på väggarna nu när jag inte sover hela tiden. Får se hur jag känner mig i morgon bitti tror jag.

Har det hänt nåt kul när jag varit utslagen?

2 kommentarer:

Charmhäck sa...

Om det hänt något kul? Njä....*funderar* Jag har snart lagt ner min butik. kanske inte så kul men....jo, det är jul snart. Var ska du fira jul förresten? Det har du inte nämnt något om.

Den här kommentaren blev inte flummig, nähärå!

//Skånekramar

Singel i storstan sa...

Varför ska du lägga ner butiken? Jag måste ha missat det resonemanget i din blogg. *kliar i huvet*

Julen ja. Ingen aning vad jag ska göra. Jag hade ett erbjudande på att åka till Västindien men jag funderade nog lite för länge så tillfället försvann. Så jag lär nog sova hela julen... Kanske därför jag inte har nämnt nåt om den.