onsdag 30 december 2009

Året som gått, juli

Jag slingade håret med blonda slingor för första gången på närmare 25 år. Inte så att jag blev helt blond. Det blev bra tycker jag.

Vi spelade brännboll och kubb i Rålis...

Sen fyllde tonåringen 18... Stor men ändå liten.

Den tionde gick jag på semester.

Då åkte jag båt...

Sen åkte jag till bästa kompisen utanför Gnesta och tillbringade några dagar. Vi pratade, pratade, drack, pratade och rökte mest hela tiden...
Vi hann också med att besöka ett underbart café där dom serverade crepes. Sen åkte jag hem.

Och gick på fotboll förstås!

Och såklart så festade jag ju en del också...

Även denna månad var en mycket bra månad!

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

ha, ha!l Du är för underbar på att bjuda på dig själv!

Singel i storstan sa...

TACK! :-) Det är nånting jag gärna gör.