torsdag 31 december 2009

Året som gått, december

Jag började månaden med att vara sjuk. Men det var ingen svininfluensa. Trots att jag inte hade vaccinerat mig.

Jag var ständigt trött och trodde jag bodde i Törnrosdalen... Men när snön kom blev det bättre. Mycket bättre.

Jag höll i årets julfest på jobbet. Den gick i sångens tecken. Jag och chefen var Baccara. Och gjorde succe!

Jag var på kalas hos farmor när hon fyllde 86 år. Sen åkte jag till bästa kompisen i Mölnbo och hade tjejkväll. Det blev sent. Och trevligt.

Jag budade på en lägenhet som jag verkligen ville ha. Men den såldes för 780.000 kronor mer än utgångspriset. Så jag hoppade av...

Sen så festade jag lite. Och tränade.... ingenting.

Och så var det jul. Tonåringen kom över på uppesittarkvällen och vi hade en mysig kväll och julaftonsmorgon.

Sen festade jag lite till...

Och nu är det nyårsafton och jag ska åka till Täby och fira den. Sitter och väntar på skjutsen bara.

Nu ska jag fundera på vad jag ska ha för mål 2010.

Inga kommentarer: