onsdag 30 december 2009

Året som gått, augusti

Semestern fortsatte in på årets åttonde måndad. Vi åkte till Gävle på bortamatch och såg Djurgårn förlora. Fast vid det här laget hade jag vant mig. Att Djurgårn inte var något topplag alltså.

Jag åkte till Ingarö och hälsade på min andra bästa kompis som fyllde år. Vi drack drinkar, solade och badade i poolen.

Sen var jag på fotboll. Djurgårn förlorade som vanligt.

Tisdagen den elfte började jag jobba igen. Men på fredan var jag ledig igen och åkte till Sandhamn för att fira bästa kompisens mans fyrtioårsdag. En överraskningsfest minsann! Vi festade hela natten...
Så jobbade jag en hel vecka. Hade massor att göra. En konferens närmade sig som jag höll trådarna i. Men till helgen stundade årets kräftskiva på Ingarö. Där var det trevligt och kul som vanligt. Och som alltid blev jag ikastad i poolen. Förrådd av mina bästa vänner.

Sen var sommarfestandet slut för min del och jag började leva hälsosamt. Ingen alkohol, massor av träning och bra mat. När alla andra drack öl innan fotbollen drack jag vatten...

Sen bestod resten av månaden av jobb och träning. Jag gjorde en upptäckt! Jag kände mina magmuskler när jag stod i duschen efter ett träningspass!!! Jag trodde först att jag hade fått nån typ av sjukdom. Så länge sen är det jag kände mina magmuskler sist.
För övrigt, ännu en fantastisk månad i mitt singelliv.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Åh grattis! till magmusklerna. Jag väntar och saknar fortfarande mina.

Singel i storstan sa...

Jag sa inte att dom syns! Bara att jag kände dom. :-)