lördag 2 oktober 2010

Jag bara undrar?

Hur tänker man när man knölar ner en blöt disktrasa så att den luktar sur mjölk på 2 röda? Eller när man diskar ur en använd stekpanna till hälften och ställer den halvkladdig på en kall spishäll?

Hur fungerar hjärncellerna när man slänger skräp utanför skräppåsen under diskbänken och skiter i att plocka upp det? Eller ställer massvis av disk 30 centimeter från diskmaskinen? Eller lämnar gamla matrester i diskhon..?

Listan kan göras lång. Jävligt lång!

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Och, du är singel, har alltså ingen att skylla på eller?

jag kan i alla fall alltid skylla på gubben....

Singel i storstan sa...

Jag är otroligt glad över att jag är singel när jag ser sånt här! Men jag har en gäst här hemma. Som åker om en vecka.

Hur skönt kommer inte det va?