lördag 2 oktober 2010

Jävla Otrivin!

Jag är nässpraysberoende. Det innebär att man blir täppt i näsan om man inte tar nässpray. Lika täppt som om man håller för näsan. Och eftersom jag inte klarar av att andas med munnen mer än några minuter så fortsätter jag att spraya näsan full.

I natt träffade jag kärleken i mitt liv. Han hade allt jag vill ha hos en man. Precis allt! Det jobbiga var att när vi skulle hångla så täppte näsan igen. Så jag tog min Otrivin Menthol i vanlig ordning. Men det hjälpte liksom inte. Trots flera spray.

Tillslut vaknade jag. Ensam. Och insåg att jag bara hade sprayat i drömmen. Hade jag inte varit beroende hade jag förmodligen varit gift och lycklig vid det här laget. I drömmen alltså.

Fan.

5 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Oj, hoppas raggandet går bättre, i morgon natt :)

Singel i storstan sa...

Jag med! :-) Och att det är samma karl!

Anonym sa...

men hallååååå
ett par veckor med kortison-nässpray som husläkaren skriver ut så är du av med spray-skiten

*puttar iväg dig till doktorn*


o alla andra näs-sprays-beroende,
se så , be om recept nu !!

för ni vill väl inte vakna av näsblod och/eller bli förkylda el få andra virus/bacellusker pga utslagen nos, i tid och och tid ?! ;-D :-/


Med Medmänsklig OM-tanke från en undersköterska

LL.

Singel i storstan sa...

Det hade jag inte en aning om! Tack för tipset! :-)

Anonym sa...

oj, ingen som talat om detta tips alltså ?!
well, bättre sent än aldrig ;-)

*hejja nosen* ...hehe...

LL.