måndag 11 oktober 2010

I'm in heaven!

Vi har gratis massage på jobbet. Det är tre olika massörer som är här tre dagar i veckan. Och jag brukar alltid gå på onsdagar eftersom jag tycker att hon är bra. Dumt att byta ett vinnande koncept kan jag tycka.

I morse mejlades det ut att det fanns lediga massagetider under dagen. Så jag tog en tid. Trots att det var en manlig massör. Har aldrig varit hos en manlig tidigare. Men skitsamma liksom. En halvtimmes massage denna soliga och underbara höstdag kan ju inte skada tänkte jag.

Maj gaaaad vilken massage! Det är den absolut bästa i mitt liv. Är helt jävla nervarvad, avslappnad och harmonisk!

Tror jag ska lägga till bra massör på listan vad jag vill att ett kex ska ha:
  1. Bra på att laga mat
  2. Duktig på datorer
  3. Fantastisk massör
Ni ser! Jag har inte så mycket krav.

4 kommentarer:

Änglar finns dom? sa...

....och en som plockar undan efter sig! Då är han komplett! Tyvärr måste jag göra dig besviken, den mannen finns inte. På ett annat klot möjligen.

Singel i storstan sa...

Du menar alltså att jag måste bli astronaut? :-O Eller va en singla resten av livet?

Anonym sa...

Det är mig du beskriver vännen.
Men du glömde...
4. God ekonomi
5. Bjuder gärna på resor
6. Ja det är oxå trevligt

Trevligt att se dig på gott humör.
Själv blev jag dumpad igår kväll... trots listan.
Kram I.

Singel i storstan sa...

Undrar vad hon var ute efter?!? Knepigt det där...