torsdag 14 oktober 2010

Sagan om tandskenan som kom, gick och segrade

Jahapp!

All energi åt absolut ingenting!

Det är ju inte så att jag tänkte stoppa in den i munnen utan att rengöra den ordentligt. Så jag tänkte koka den. Så som man gör med nappflasknappar och vanliga nappar. Inget konstigt egentligen.

Tills jag kom på att tandkillen sa att man inte fick skölja skenan i varmt vatten. För då kunde den smälta.

Vad bra att den låg i kokande vatten när jag kom på det! Undrar om dom har kvar min tandavgjutning på kliniken?

Nu orkar jag inte mer för ikväll...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla mer!
Jag har inte haft så här kul på jättelänge.... I.

Singel i storstan sa...

Skitkul! :-(

Anonym sa...

Jag vill se en follow up picture med bettskenan på plats ...........hihihiihihi

Anonym sa...

Kan du inte skicka ett sms till mig då jag tappat min telefon med ditt nr. Kram I.