fredag 22 oktober 2010

Jag smet ut

Jag orkade inte sitta hemma och kolla på Idol. Så jag smet ut en stund. Till Fridhemsplan bara. Och konstaterade ganska snart att det är många dårar ute. Fullblodsdårar! Så antingen är det snart fullmåne eller så har staten dragit in på mediciner till dom som behöver?

Så jag smet hem igen. Och hur ofta händer det? Då fattar ni hur illa det var.

Väl hemma tittar jag i fullmånekalendern och inser att det faktiskt är fullmåne! Så i natt byter jag skepnad igen och blir en varulv. Kan inte förstå varför jag annars sover så illa under dessa nätter?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Max drog ju nån jävla version att jag va "mamma varulv" så det ligger i luften....kanske därför Uffe drog till en öde ö för att slippa mig....hmm

Anonym sa...

moha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!