söndag 24 oktober 2010

Datorfritt

Jag hade en nästan datorfri dag igår. Det händer ju inte alltför ofta. Helst inte när jag är ensam hemma. Men jag kände att det var dags. Så jag läste en bok. Och tittade på teve. Bland annat det där trevliga programmet där artister ska tolka andra artister. Ett riktigt kärringprogram. Men jag tyckte att det var bra i alla fall. Man måste väl bejaka sin ålder förr eller senare.

I eftermiddag är det fotboll. Men jag tycker att vädret kan rycka upp sig lite. Tydligen tillhör Stockholm inte den landsände som skulle få sol i helgen. Vi fick tunga moln och regn. Och jag har inget tak på "min" plats på Stadion. Och i visitationen räknas paraplyer som vapen. Därför får man inte ta med dessa in. Så om några timmar blir Singlan ett troll.

Ses då!

Inga kommentarer: