söndag 10 oktober 2010

Test igen

Jag fick en ny jobbtelefon i fredags. Den är snarlik min förra, men inte riktigt.
Just nu har jag inget internet på datorn. Helt plötsligt slutade det att fungera. Och säger att "Inställningarna som sparats på datorn inte matchar nätverkets krav." Hur i HELVETE kan det bli så helt plötsligt? Jag blir fan galen! Jag är beroende av internet!

Jag har stängt av modemet, gjort systemåterställning, startat om datorn en miljon gånger... Vad gör jag för fel liksom?

Det är nu jag behöver den där datorhackern till pojkvän. Och vart fan är han när jag behöver honom?
Jag är så arg och frustrerad att jag sitter och skakar här.

3 kommentarer:

Todde sa...

Har du fått i gång nätverket än? Om inte så prava att ta bort det från laptopen o låt den söka efter nya.... Det brukar avhjälpa problemet... :)

Singel i storstan sa...

Todde: Inte för att jag fattar hur, men T A C K ! ! !

Todde sa...

God morgon o vassego :)