fredag 22 oktober 2010

What's the point?

  • Snö som ändå inte kommer att ligga kvar.
  • Sms som är betydelselösa.
  • Platta håret när det snöar från alla håll, uppifrån, nerifrån, öst och väst.
  • Människor som inte svarar på en fråga, förutom med tystnad.
  • Samma människor som tar mig för givet.
  • Jobba när man är trött, arg, ledsen och ändå inte får nåt vettigt gjort.
Jag brukar vara glad på fredagar. Men den här suger hästballe.

Kan nån ge mig konstgjord andning så att jag vaknar upp?

11 kommentarer:

Todde sa...

Har du hittat någon "konstgjord andning"? Berätta i sånt fall :). Jag skulle behöva det jag med... :/

Singel i storstan sa...

Ingen konstgjord andning så långt ögat når! :-( Haft en skitdag idag?

Todde sa...

Njaaa, mer akut saknad av killarna (jag har tre). Själv då, varför är det en skitdag för dig?

Singel i storstan sa...

Det bara är det... Telefonen är tvärtyst, ingen har lust med nånting och jag hatar att vara rastlös på fredagar.

Todde sa...

Samma här. Visst är det typiskt. Jag har ringt runt o ingen vill nått :(. Så det blir att hämta middan på kinan o en film i all ensamhet :(( :)
Vad ska du hitta på då?

Singel i storstan sa...

Vet inte... Vägrar ge upp redan.

Todde sa...

Hahaha. Så här dagarna före lön är det inte många som kan göra nått...

Men du, är det ok om jag mailar dig ist?

Singel i storstan sa...

Hahaha! Ska vi bli hemliga nu! :-) Gör det.

Änglar finns dom? sa...

*nyf*

Singel i storstan sa...

Änglar: :-)

Toode sa...

Änglar. Fortsätt vara det... :)