måndag 11 oktober 2010

När man inte ska gräva i allt

Är det nån som har läst om 21-åringen som hängde sig så folk på nätet kunde se?

När jag vill veta nåt så går jag alltid in på Flashback och läser. Dom brukar vara bra på att veta saker där... Hittade om en tråd i ämnet och började läsa. Det jag inte visste var att det var just på Flashback han tog livet av sig. Och jag hamnade i tråden där han skrivit. Och folk har svarat.

Fy fan vad vissa människor runt omkring är råa! Jag gråter inte lätt. Men tårarna bara trillar här.

Han skrev alltså i ett forum att han skulle ta livet av sig, vad han tagit för smärtstillande och att han skulle hänga sig i en nätverkskabel. Och folk lallade bara med. Tillslut lägger han ut en länk där alla kan följa hans självmord live. Och efter typ en kvart börjar vissa reagera på att dom ska ringa polisen. Men inte alla.

Vad är det för jävla samhälle vi lever i???

4 kommentarer:

Sus sa...

Jag har aldrig varit inne på Flashback..nu har jag det. Herregud, vad är det för en skitsida?! Får folk skriva precis vad som helst?!?!?!

Singel i storstan sa...

Ja Flashback är en jävligt konstig sida som har funnits i hur många år som helst. Bra att ha om man vill veta vilken "Stor stjärna" som har gjort ditt och datt enligt tidningarna.

Fruktansvärt dålig när tonåringar kan få tips om hur man får tag i knark.

Konstigt att du som lärare aldrig har varit inne förrän nu?

Sus sa...

Jo...just det! Jag har ju det, då mina f.d elever köpte knark över nätet..Det måste varit den sidan..

Singel i storstan sa...

Tänkte väl! :-) Eller så har man städade elever, då behöver man väl inte få kontakt med en sån sida...