onsdag 13 oktober 2010

Ömsom vin, ömsom vatten...

Den här veckan är vatten. Har en sjukt tråkig vecka. Är astrött på mornarna, jobbar som en dåre på jobbet och åker sen hem där jag tillbringar kvällen framför datorn. Inget fel i det. Egentligen. Men en dag i veckan borde man väl kunna hitta på nåt?

Fast jag orkar inte ta tag i det själv.

Jag behöver nog kärlek tror jag. Nån som jag träffar typ två-tre gånger i veckan. En vardag och så på helgen. Då skulle veckorna få lite guldkant tror jag.

Kanske borde banta lite så att nån vill ha mig dårå. Lagom till nästa höst.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har flörtat med dig i snart 3 år, så jag är ju inte ett alternativ förstår jag...
Banta!? varför det. I vår ålder så syns inte revbena längre... då är man sjuk... Kram I.

Sus sa...

Hörruduru! Om någon inte väljer dig för att du måste banta (?) så är han ingenting att ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Singel i storstan sa...

I: Under de tre åren har du haft tjej... Det kallar inte jag för att flirta.

Sus: Snarare banta för att jag ska trivas med mig själv såklart. Och inte banta heller. Är helt inne på din filosofi. Motionera och möjligtvis äta hälsosamt.

Anonym sa...

Så du menar att om jag flörtar nu så kanske det skulle funka? ;-)