måndag 18 oktober 2010

Morgonmejl

När jag kom till jobbet idag hade receptionisten mejlat om att det finns lediga massagetider. Måndagsmassören är han som tog mig till himlen förra veckan. Så jag har en dejt med honom klockan 14 idag.

Jag har alltså sovit tillsammans med en som är bra på att laga mat. Har dejt med massören klockan 14. Nu väntar jag på att killen som är bra på datorer ska dyka upp. För att hitta dessa kvaliteter hos en och samma man verkar inte va så lätt.

Fast starten på den här veckan ska jag inte klaga på...

11 kommentarer:

Todde sa...

Jag kan nog få till makaroner och korv. Min massage har ingen klagat på ^^ Men jag är bara hyfsad på datorer så där sprack det då :/

Singel i storstan sa...

Men hyfsad är okej! :-) Du hjälpte mig ju med det trådlösa nätverket!

Däremot har jag nog liiiite högre krav än makaroner och korv. ;-)

Todde sa...

Hahahaha, nog kan jag mer än så, men jag är blygsam hihi. Vad vill fröken ha? Kasslergratäng eller råstekt potatis o en kött bit? :)

Anonym sa...

och vem har du bytt kroppsvätskor med om jag får fråga???? men svara då!!!!!

Singel i storstan sa...

Råstekt potatis och en köttbit låter lovande. :-)

Helen: Du ska inte vara så nyfiken...

Todde sa...

Det ramlade in en 22 åring med flickvän i går o beställde råstekt..., så resterna finns i kylen. Det är bara att komma o hämta :). Är hon mer sugen på köttsoppa så har jag kokat det i dag o den serveras i morgon hihi.

Singel i storstan sa...

Hemgjord köttsoppa är inte att leka med! Himla gott faktiskt.

Todde sa...

Det är flera som tycker det :). dom brukar komma förbi runt middags tid. När jag är hemma, bara lite appropå alltså... :).

Malde sa...

Jag är gift med en datatekniker. Han kan laga mat bara han vill, säger bara "Filé Mignon Blå Gåsen". Nu blev jag hungrig igen...

Men han är usel på att massera.

Singel i storstan sa...

Todde: :-P

Malde: 2 rätt av 3 är hur bra som helst. Jag fortsätter att vända på stenar så kanske jag också har tur...

Anonym sa...

Om jag fick laga din mat blev det.
Stekt baconinlindad chevre till förrätt.
Hel grillad oxfile marinerad i chilli och whisky och smärsvängd potatis.
Marinerade jordgubbar med sabajongsås till efterrätt.
Att dricka till ett Amarone vin och till efterrätten ett Sauternes vitt sött vin.

Firmans datorer har jag byggt dom senaste 15 åren....

Rätt kropp kan jag massera i timmar.
Kram I