onsdag 6 oktober 2010

Jag tycker inte om att se ut som ett frågetecken!

För en månad sen eller nåt så slutade jag dejta en kille som jag träffat några gånger. Jag var helt klart intresserad men han var inte så vansinnigt mycket för att höra av sig. Och jag orkar inte med sånt. Så när jag påtalade det för honom via sms fick jag ett "Okej" tillbaka och sen var det liksom ur världen. Jag raderade hans nummer och fortsatte leva mitt liv.

Ikväll innan jag gick från jobbet så hade jag en vänförfrågan från honom på Facebook. Och eftersom vi inte har nåt otalt med varandra så accepterade jag. Lite undrande blev jag väl eftersom jag inte hört ett ljud från karln på typ en månad.

När jag sen startade datorn när jag kom hem och loggade in på FB började han att chatta. Frågade hur jag mådde. Och jag svarade. Då fick han telefon och var borta en stund. När han kom tillbaka skrev han att han inte orkade prata mer, utan skulle kolla film?????

Men varför börja prata överhuvud taget? Jag vill inte att min vardag ska störas av funderingar kring saker som inte har nåt värde.

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Känner igen typen. Jag tror inte han kommer att bättra sig. Lägg ner.

Singel i storstan sa...

Jag har redan lagt ner. Fattar inte bara vad han håller på med? Och jag blir störd av att undra...

MonasUniversum sa...

..och så trycker vi på deleate-knappen..poff..borta från FB.

Bra så.

Singel i storstan sa...

Okej. :-)

Änglar finns dom? sa...

B L O C K A ! !