torsdag 14 oktober 2010

När man aldrig får vara fin

Jag ska på dejt imorgon. Med ett 15-20-tal kärringar. Från bloggvärlden. Så jag tänkte att jag skulle köpa mig nåt fint. Men de modellerna som jag föll för är inte gjorda för mig som ser ut som Svampbob fyrkant. Smala ben och nån jävla blaffa på mitten. Hade ju hoppats att hitta nåt så jag blir lite mer lik polarn till Svampbob, sjöstjärnan Patrik...

Så det får bli nån gammal trasa istället.

Inte för att jag blir mer lik Patrik för det. Men den är ju gratis i alla fall.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror inte du vill se ut som patrik. Han är ju helt rosa och ser ut som en ordentlig vattendroppe med feta armar och ben. Bättre med bläckward förutom att han har typ 4 ben. ;-)

Singel i storstan sa...

Men han är en stjärna! :-)

Singel i storstan sa...

Fast när jag tittar efter så ser jag att jag är ganska lik Patrik! :-D

Chrissan sa...

Du!
Finns inget som passar mig heller;)
Själv kommer jag anlända till Stockholm i svart tunika och svarta tights.:)

Sus sa...

Jag är ingen kärring. Men jag blir tant. Om ett par månader... ;-)

Singel i storstan sa...

Först kärring, sen tant. Tant blir man när man går i pension. Och så gammal är du inte!

Eller så är det en definitionsfråga...

Malde sa...

Tack för läge och tid! Nu vet jag en jag ska titta efter i alla fall :-)

Singel i storstan sa...

Jag brukar synas ändå. På nåt underligt sätt. :-) Ses imorgon!

Singelmamman sa...

Men va!? Måste jag tänka på vad jag har på mig? Shit alltså.

Singel i storstan sa...

Singel: Tänkte du gå naken eller? :-O Det är jag alldeles för blyg för! ;-)