söndag 6 september 2009

Bokat och klart

Jag har ägnat i princip hela dan med att beställa Londonresan. Men nu är det klart! Jag ångrar att jag inte beställde flyget sist jag kollade. Det är dyrare nu. Höstlovet är ju då.

Vi åker den 28 oktober på eftermiddagen. Är där i fem nätter. Åker hem igen den 2 november vid 18-tiden. Kommer alltså fira min födelsedag där. Inte helt fel.

Det som tog tid var att beställa hotell. Hade ca 15 från början. Som jag snabbt bantade ner till 9. Sen var det inte lika enkelt. Men när det stod mellan två hotell bestämde jag mig för lägenhetshotell. Är lite skeptisk. England är inte känt för att ha bra standard på sina rum. Men jag kände att det kan vara skönt med kylskåp. Saknade det sist.

Men nu är det dags att sova.

7 kommentarer:

Mor Duktig sa...

När jag var i London sist diskade de frukostporslinet med disktrasa helt öppet och synligt i frukostmatsalen. Det ska man inte göra innan jag har hunnit äta frukost. Attans vad många fula ord jag kom på att jag kunde p engelska. :-)

Singel i storstan sa...

Men guuuud vad äckligt! Tur att jag tog lägenhet. Så jag kan diska själv. :-)

Charmhäck sa...

Hmmm, fyller vi samma dag? Jag fyller mellan den 28/10-2/11.

Ha! Nu lämnade jag dig i en cliffhanger!!!!!

Singel i storstan sa...

Man kan säga att vi är skorpioner båda två i alla fall! :-)

Jag fyller år den 1 november, säg nu när du fyller år. Tror inte det är samma som mig, för jag har aldrig haft kontakt med någon som fyller år samma dag. Nånsin

Charmhäck sa...

Du fyller år på samma dag som min morfar. Intressant va? Hehe!

Jag fyller 31/10

Skorpioner är inte att leka med! Vi är lite speciellingar!

Grattis till viktnedgången! Bra jobbat bruttan!

Singel i storstan sa...

Å jag som har sagt att jag ska gifta mig med den som fyller år samma datum som mig om det är en man. Kanske lite stor åldersskillnad här. :-)

Och tack!

Charmhäck sa...

Asgarvar! hahahahaha, det va det roligast jag hört den här veckan!!!!