lördag 5 september 2009

Kärring?

För något år sedan läste jag att man vet att man börjar bli vuxen (och inte längre ungdom) när man slutar sova till efter tolv på dagarna.

Jag har sovit till efter tolv på dagarna sen 11-12 års ålder. Även i 20-, 30- och 40års åldern. Inget konstigt egentligen. Jag är nattmänniska och har alltid varit. Även som barn. Och sova länge gör jag även om jag somnar i okej tid. Kan lätt sova i 12 timmar.

Därför börjar jag bli rätt oroad när jag nu två helger i rad har vaknat av mig själv tidigt som fan. Att vakna av sig själv klockan 07:45 en lördag tillhör inte min vardag precis. Jag vet inte ens vad jag ska göra så tidigt?

Betyder detta att jag börjar bli kärring på allvar?!?

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Ha
Ha
Ha
Ha
Ha
Im sorry, men det DÄR var dagens roligaste inlägg.

....och välkommen i gänget!

Singel i storstan sa...

Vill inte va en i gänget! :-(