tisdag 8 september 2009

-3,5 kilo!

Just det! Inte lika mycket som förra veckan. Men ändå. Det är ganska bra på två veckor. Tycker jag i alla fall. Så hyll hyll till duktiga mig.

Inte nog med detta. Jag börjar bli lite tajt i kroppen också. Alltså för att vara en tjockis. Inte som de som tränat i hela sitt liv. Jag har ju typ misshandlat min kropp i hela mitt liv. Nog för jag har varit extremt smal så innebär inte detta att jag skötte mig för det. Man kan säga att jag nog aldrig sen jag kom ur tonåren har tränat så frekvent som nu.

Hur som helst.

Jag har liksom inte lika tjockt lager fett på kroppen. Fingret kommer inte lika djupt när jag kör in det i magen till exempel. Och övre delen av ryggen är fan lite hård. Så! Det känns bra nu helt enkelt!

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Wow! Det kallar jag disciplin! Bra jobbat.

Singel i storstan sa...

Har jag gått ner fem kilo på fyra veckor så kommer jag vara mäkta stolt! Och det borde jag lyckas med tycker jag...

MonasUniversum sa...

Bra jobbat bruden, grattis!

Singel i storstan sa...

Ärligt sagt så är det inte ens svårt eller jobbigt. Men jag är ju ingen godisråtta heller. Snarare grädd- och ostmänniska. Och det får jag ju äta! :-)

Men jag är duktig ändå! Visst!?