söndag 20 september 2009

Tack!

Det här är nog första gången på hela säsongen som saker och ting går i Djurgårns väg. Först går vi och vinner med 4-1. När vår match är slut börjar bajens. Och dom förlorar. Vilket är mycket bra för Djurgårns överlevnad.

Och imorgon spelar aik mot Örgryte. Jag ska inte säga att jag hejar på råttorna. Men. Det skulle vara mycket bra om dom vann. Fast dom har aldrig hjälpt oss förut. Så det lär dom inte göra nu heller. Men då hoppas jag att dom förlorar guldet på grund av det.

Det var sista inlägget om fotboll! För idag alltså.

Och förlåt Singelmamman. Jag tänker på min egen överlevnad nu...

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ska försöka trösta sonen så gott det går. Tack för omtanken ändå!

Singel i storstan sa...

Ja, jag vet hur det känns! Dom ligger ju ändå på kvalplats. Det gör inte Djurgårn. Men hoppet är det sista som lämnar människan.