onsdag 9 september 2009

Gifta mig

Det finns två kända personer som jag verkligen kan tänka mig att gifta mig med. Det finns säkert flera. Men jag är inte så haj på det där med kändisar. Ofta ser man inte så mycket av hur dom egentligen är. Som människor.

Ingen av dom här kändisarna är min typ av kille. Utseendemässigt. Men båda har sådana fina personligheter att jag smälter snabbare än en glass i en bastu.

Min första kandidat är Håkan Hellström. Ja, på riktigt. Jag är inte särskilt förtjust i hans musik. Och jag vet inte så mycket om honom. Men jag har sett några intervjuer på Youtube. Och jag dör!

Som nummer två kommer Anders Bagge. Han är verkligen otippad. Men jävlar vad jag tycker att han är charmig. Känslosam, glad, humoristisk, varm och empatisk. Slår vad om att han är världsmästare på att laga mat och värsta datahackern!

Jag är fullständigt övertygad om att jag skulle falla som en fura om jag träffade dessa herrar i verkliga livet.

Men.

Man kan ju tycka att det borde ju finnas okända killar med liknande personligheter. Eller? Hur kommer det sig att jag aldrig stöter på dessa människor?

Fast de som finns är säkert upptagna. Som Håkan och Anders. För inte finns det väl lediga män som är så vackra på grund av deras sätt att vara? Det finns väl ingen vettig kvinna som släpper greppet om en sån?

Nä. Blir nog solo resten av livet.

Inga kommentarer: