onsdag 23 februari 2011

Änglar finns!

Jag gnällde igår om att jag inte orkade ta mig till affären. Både Singelmamman och Mona erbjöd sig att ta sig hit med saker jag behövde. Och efter en pytteliten övertalning skrev jag en blygsam lista på saker som jag behövde. Till Mona.

Hon är nog inte känd för att inte slå på stort den pinglan. Jag skrev bland annat colaburkar. Tänkte mig väl två, max tre stycken. Hon kom med en hel låda. Plus en massa annat gott. Så från idag vet jag att änglar finns. På riktigt! Och jag hoppas att jag en vacker dag kan återgälda detta. Tack så otroligt mycket!













Tänk om jag inte haft bloggen. Vilka vänner jag hade missat i mitt liv då.

8 kommentarer:

Mammy sa...

Kram och krya på dig nu!!! Tror jag ska beklaga mig lite och se om det kommer en ängel till mig oxå!

Singelmamman sa...

Haha! Tur att du lagt fram apelsinen... annars hade jag nog kommit över med lite annat, hm typ nyttigt. ;-)

Sus sa...

Den där Mona och Singelmamman...Vilken tur vi har som träffat dem!

NinaPX sa...

Because you're worth it, eller vad hon brukar säga den där galningen. Krya på dig!

MISS FURIE sa...

Hon är verkligen schysst hon Mona!

MonasUniversum sa...

Ameh! Så klart att man måste ställa upp.

Jag tycker generellt att vi människor är sopor på att säga ifrån, att säga till att JAG BEHÖVER HJÄLP.

Så jag har bestämt mig för att hjälpa alla jag kan. För som jag sa, jag tror på karma. Och kan man göra någon glad, så kanske denne någon gör nästa människa glad.

Så kanske problemen i Libyen försvinner.

...eller inte.

Glöm nu inte att äta apelsinen. Jag garvade läppen av mig när jag först fyllde påsen med godis och sen stoppade ned en apelsin och den där tidningen!

Hoppas du mår bättre idag.

Singel i storstan sa...

Tyvärr mår jag inte bättre. Trots att jag ätit den största apelsinen jag nånsin sett! Men jag hoppas att det blir bättre snart.

Anonym sa...

mig tydligen......:( kan glädja dig med att jag har varit sjuk i två veckor...plus att My riktigt decka igår....Max hostar så lungorna syns ibland....annars e det bra här he he Puss på dig hostkompis.....do you remember???