måndag 21 februari 2011

Reflektioner om Big Brother

  • Det är bättre att fylla ut tiden med klipp vi tittare inte redan har sett. Om jag vill se programmet från igår så laddar jag hem det. Om det nu inte finns Kanal 11 play.
  • Jag skulle uppskatta textning. Jag förstår hälften av vad vissa personer säger. Framför allt den långhåriga killen som befinner sig i Glashuset.
  • Det ska bli intressant att se snyggaste killen i Hörby's reaktion när han inser att Vanessa är transsexuell.
  • Det är ett jävla tuppfäktande bland de manliga deltagarna. Vem får bli alfahane?
  • Jag hoppas att det blir bättre med tiden. För just nu är det katastrof. Ändå kan jag inte låta bli att sitta med skämskudden beredd.
Nu ska jag ta lite hostmedicin och hoppas på att jag får sova en hostfri natt. Helst utan svett och frys om vartannat.

1 kommentar:

Ting sa...

Håller med om allt!