lördag 26 februari 2011

Jag har vänt på dygnet

Det märks att man är på bättringsvägen när man sitter uppe halva natten och läser massa inlägg om vad som händer i Big Brother-huset. Samtidigt som man tittar (lyssnar) på 24 timmars-kanalen. Utan att man blir helt slut trots att man har sovit halva dagen. Tidigare i veckan har jag orkat hållt mig vaken i max tre timmar i sträck.

Det märks också att man mår bättre när man tar en riktig SPA-timme och skrubbar hela kroppen och borstar tänderna i typ en kvart. Med elektrisk tandborste. För att känna sig ren.

Däremot så märks det att man inte är fullt frisk när man får världens svettattack och håller på att svimma när man byter sängkläder mitt i natten. Som gör att man måste kyla ner sig. Med öppet fönster och en colaburk. Och därefter återigen ta ett värmande bad med tillhörande skrubbning.

Men nu är jag redo för lite sömn och ytterligare tillfriskning.

Tror jag.

2 kommentarer:

Mammy sa...

Haha!! Det där låter precis som jag. Gör "hushållsarbete" på nätterna.
Härligt att höra att du är på G igen.
Nu ska jag piffa till mig, min toyboy M är på ingående!! ;)

Singel i storstan sa...

Hör att du också är på G minsann! :-)