torsdag 3 februari 2011

Det blev klart tillslut

Efter tolv timmars meckande med siffror och formler (heter det så när de är fler?) är jag äntligen klart med uppdraget jag fick av chefen sent igår eftermiddag. Jag tror att hon trodde att det skulle ta någon timme. Eller. Hon trodde nog att jag bara skulle hafsa ihop något enkelt och slafsigt. Det var ungefär så hon tyckte att jag skulle göra. Som en liten panikåtgärd. Men jag är inte den typen.

Istället gav jag mig in i Excel-världen och lärde mig lite formler (om det nu heter så) och gjorde värsta ekonomjobbet. Typ. Och jag jobbar inte på en ekonomiavdelning. Så jag är ganska stolt. Men helt slut.

Fixa naglarna och tvätta håret som var planen ikväll får jag göra imorgon istället. Då är det fredag. Och jävlar vad lugnt jag ska ta det i helgen!

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Och du får ju glädja dig åt hockeyvinsten... :-)

Singel i storstan sa...

Ja! 5 jävla 1!!! :-D