måndag 21 februari 2011

Manliga motsvarigheter till bimbos

Idag har jag inte orkat mycket. Jag har sovit, kollat webbtv, sovit och kollat webbtv. Är däckad helt enkelt. Har sett några avsnitt av Schulman Show. Bland annat när Marcus Schenkenberg var gäst. Jag har nog aldrig sett honom prata tidigare.

Jag är verkligen inte den brightaste människan på jorden. Och jag brukar nog inte ha några större intelligenskrav på killar jag träffar. Men nån måtta får det väl vara? Jag har just insett att en kille blir väldigt osexig när han ger skenet av att vara helt blåst. Jag kollade även ett avsnitt med Lars Ohly. Och jag skulle välja honom alla dagar i veckan. Även om jag bara skulle ligga.

Att många killar väljer bimbosar är för mig en gåta efter denna insikt. Finns det fler manliga bimbosar? Och vad heter det när bimbon är man?

Inga kommentarer: