fredag 11 februari 2011

Sömnlös

Det började idag strax innan lunch. Jag blev yr och kände mig svimfärdig. I normala fall äter jag ganska mycket till lunch. Men idag åt jag bara halva portionen.

Efter ett tag slutade det snurra i huvet. Men istället fick jag ont i magen. Typ som kramp. Och eftersom jag fick en enorm arbetsuppgift idag som ska va klart i början på nästa vecka kunde jag inte gå hem. Så jag kräktes lite och proppade i mig saker som ska vara snälla mot magen.

Och så har jag haft det hela kvällen. Till och från. Kramp. Kräks. Just nu ligger jag i badet och försöker vänta ut krampen så jag kan få sova. För jag måste verkligen jobba imorgon.

Och nej. Det är antagligen ingenting som smittar. Spyr gör jag av smärtan. Det är snarare någon typ av magkatarr eller liknande. Men jävlar vad ont det gör!

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Men du det där med magen, du tror inte det är stress.

Singel i storstan sa...

Jag känner mig inte stressad. Men jag börjar misstänka att jag har typ magkatarr eller nåt sånt... :-(