onsdag 9 februari 2011

Bytesgaranti?

Jag är ibland väldigt tuff och har ingen skam i kroppen. Törs vad som helst liksom. Men ibland är jag tvärtom. Det beror på vad det är för situation.

Jag ska strax åka till Kjell & Company för att försöka byta den där värdelösa högtalarsladden jag köpte i förrgår. Jag har alltså öppnat förpackningen och tänker försöka byta den mot en dyrare sladd. Istället för att kasta sladden för 70 spänn och köpa en ny, dyrare sladd. Det är lite så jag jobbar. Inte så ekonomiskt kanske.

Jag har frågat flera personer om de verkligen skulle gå in till affären och försöka byta och betala mellanskillnaden. Och alla har sagt ja. Men jag tycker att det är hur pinsamt som helst! Jag kommer att vara knallröd i ansiktet när jag går därifrån.

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

...och det skulle jag också ha varit! Dock går det ju inte att låta blir att känna en viss tillfredställelse om man lycka!

Singel i storstan sa...

Äh. Det var inte ens en utmaning. Jag sa att det lät som att jag låg med huvudet under vattnet och lyssnade på musik. Sen var det klart...

Jag var inte ens knallröd i fejset.

Anonym sa...

eeeeeh! skulle vi kanske få låna eran grill......???

Singel i storstan sa...

Hur pinsamt var inte det?!? Det är nog det värsta jag varit med om skämsmässigt.