onsdag 16 februari 2011

Pannkakor och snubbel

Den här dagen har börjat med en rivstart. När jag klev upp ställde jag mig för att steka pannkakor. Till lunchlådan. Därefter försökte jag sminka till mig. Jag får en konstig reaktion av hostmedicinen som gör att jag inte sover ordentligt på natten. Jag ligger mer som i en dvala. Vilket gör att jag efter tre nätter med hostmedicin och konstig sömn ser ganska sliten ut.

Kom hemifrån sent. Vilket gjorde att jag fick springa till bussen. Och underlaget är sådär att springa på just nu kan jag säga. Så jag ska vara tacksam över att jag inte stukade någon fot mitt i allt snubbel.

Väl på jobbet satte jag igång med en grej som jag inte blev klar med igår. Det var en brand jag var tvungen att släcka.

Strax har jag introduktion med en nyanställd. Sen hoppas jag att jag kan slappna av lite...

Inga kommentarer: