måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag hos Singlan

Jag kom hem sent från jobbet. Och Tonåringen var inte på sitt gladaste humör. Så jag ställde mig vid spisen och började laga mat. Fick lite hjälp av fröken och jag försökte få henne på bättre humör. Men det gick inte. Så jag tappade lusten.

Att först jobba en jävla massa timmar när jag egentligen är sjuk, komma hem och laga mat till en apatisk tonåring och därefter få suransiktet när man kämpar för att hålla humöret uppe blev för mycket för mig. Nu väntar jag bara på att få tillgång till badrummet så att jag kan få bada och sen gå och lägga mig.

Den här skitdagen klarar jag mig utan.

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Puss älskling. Happy Valentine!

Singel i storstan sa...

Thanks honey! :-)

Mammy sa...

Kram!! :))
Hoppas det känns bättre idag! Krya på dig!

Singel i storstan sa...

Nämen! Har du äntligen skaffat en blogg?!