fredag 21 augusti 2009

Att gå till frisören

Så har jag klippt mig igen. Lika kort som sist. Fast jag hade inte hade tänkt det från början. Och jag hade ju glömt bort varför jag var grinfärdig sist. Luggen ramlar ner när jag sätter upp det. Men av erfarenhet vet jag att det växer ut. Tur är väl det.
Och dom ljusa slingorna är borta! Även fast jag var nöjd med dessa så ville jag höststyla mig och då skulle det "solblekta" bort. Solbrännan är ju borta. Tyvärr.
Men det är klart. Ibland saknar jag mitt långa hår. Mest för att det är ganska ovanligt att man har riktigt långt hår. Och att det är lättstylat. Men samtidigt är det ju ganska tråkigt. Och svårt att variera. Det var inte mer än några månader som jag hade så här långt hår.
Men jag är faktiskt nöjd med frisörbesöket. Framförallt färgen. Det syns väl kanske inte nån större skillnad på fotona. Inte för alla andra heller. Helst inte eftersom jag haft ljusare hår emellan. Men huvudsaken är väl att ja är nöjd!

2 kommentarer:

Charmhäck sa...

Avis! Underbart hår du har!! Säkert mega-dunder-tjockt!

Singel i storstan sa...

Tack för komplimangen! :-) Visst är det tjockt, men det är inte alltid så positivt. Det kräver rätt mycket fix.