söndag 23 augusti 2009

Världarna i sitt naturliga tillstånd.

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Wow! helt uppenbart ett annat liv än jag har...

MonasUniversum sa...

Ho ho, anybody home?

Jag vet en som inte mår så bra idag. Hehe.

Och var det inte idag du skulle köra ett sånt där tuuuungt pass. Jo, det var idag.

Typ nu.

Off you go honey!

Singel i storstan sa...

Jag blir heeelt chockad att jag har lagt ut denna bild! :-O Men nu är det för sent.

Och Mona, jag mår förhållandevis bra idag faktiskt. Men några pass blir det inte idag.

Och vuxen, det blir jag imorgon när jag startar mitt nya liv. ;-)

Hellen dellen sa...

Jaha....bildbevis på att man aldrig blir vuxen..... men Nettan, du kunde väl ha sagt att du skulle lägga ut denna bild. DÅ HADDE JAG TAGIT FRAM VAX BURKEN!!!
Hua, det är tur att man är gift med detta arsle.....eehhh!

Singel i storstan sa...

Hahahahaha! Ja, det hade inte skadat! Med vax alltså! :-D