onsdag 5 augusti 2009

Exet. Del 2469

Alltså jag håller på att bli galen! Galen på riktigt.

Det går inte en enda dag utan att exet hör av sig till mig. Inte en fucking jävla dag! Minst ett sms om dagen skickar han iväg. Och det spelar ingen roll hur jag bemöter honom. Ber jag honom dra åt helvete: SMS. Är jag trevlig: SMS. Dissar jag honom: SMS. Nu har jag dissat honom i nästan två veckor. Men han fortsätter att texta.

Vad är problemet? Vad är det han inte förstår? Den 20 oktober stack jag ifrån honom. Då hade jag bott hemma ett halvår och förklarat för honom att om han inte slutar att smygsupa, gå igenom min telefon, ringa mig oavbrutet när jag är ute med kompisar och bete dig allmänt illa så kommer jag att dra. Men han fortsatte bete sig som ett svin. Fortsatte att släcka ner hela nedervåningen och sitta där i mörkret och supa. Fortsatte att kontrollera varenda steg jag tog, varenda sms jag fick och varenda samtal jag talade i telefonen. Och det han gjorde mest var att förklara hur jävla dålig jag är på allt.

Sen drog jag. Den 20 oktober. Det är över nio månader sen. Men han ger sig inte. Han är fan besatt av mig! Och varje dag mellan 22-01 så kommer ett jävla sms. Och ibland mms. Låt mig bara vara ifred din kontrollerande skithög!!! GE UPP!!!!

Jag förstår inte varför jag ska drabbas? Har jag inte utstått nog liksom? Varför kan det inte ta slut någon gång? Varför kan det inte vara någon annan som textar mig? Jag vill inte ha hans jävla kärleksförklaringar. Dom suger hästballe!!!

5 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Enkelt; stå ut och ge fan i att svara (vilket jag antar att du inte gör, eller så byter du nummer. DET lär ju göra honom fullkomligt jälva tokig...

Singel i storstan sa...

Jag har struntat i att svara i snart två veckor, men jag får väl strunta ett tag till...

Gällande att byta nummer så sa tonåringen samma sak. Men det är inte så enkelt. Det är en jobbmobil jag har. Visst går det, men det kostar myndigheten och det känns ju sådär.

Daniel sa...

Byt nummer. Svara aldrig. Ge honom inte uppmärksamhet. Han lär tröttna!

Singel i storstan sa...

Ja, nåt måste jag göra! Eller inte göra. Får höra på jobbet när jag kommer tillbaka hur krångligt det är att byta nummer...

MonasUniversum sa...

Det är inte ett jävla dugg krångligt. Dessutom kommer chefen ha full förståelse när du förklarar varför.

Jag var på Jourvideo och lastade film igår...