lördag 22 augusti 2009

Slutfestat

Det är kräftskiva ikväll! Sommarens sista party. Sen är det slutfestat för min del. På riktigt. Ska inte dricka en droppe alkohol förrän jag åker till London. Det gör jag i slutet på oktober. Så jag ska ha två vita månader.

Under den tiden ska jag gå ner några kilon hade jag tänkt. Inte alla. Det är för många. Men fem kilo borde jag ju klara av... Fem kilo på 8 veckor är ingen omöjlighet.

Fast bäst är om jag lyckas med att gå ner 7. Jag har nämligen infört ett belöningssystem i min viktnedgång. Och när jag har gått ner sju pannor så ska jag köpa en dyyyyr väska. Och det är roligare att göra i den engelska huvudstaden tror jag.

Men innan jag tar tag i träning och kost ska jag alltså till Ingarö. Årets fest. Jag får inte glömma kameran! Så under kvällen blir det alltså massa festbilder i bloggen igen. Men det får ni ha överseende med. För det lär inte ske på ett tag.

4 kommentarer:

Mor Duktig sa...

Jag ska inte heller festa mer. Det blir lätt så på söndagar.

Singel i storstan sa...

Hahaha! Men det är lördag idag! :-) Och välkommen till mitt krypin. Själv hittade jag ditt igår.

Singelmamman sa...

Bra, då kan vi peppa varandra, jag har också en vit period från den 8 sept till slutet av okt.

Singel i storstan sa...

Ja! Peppning är bra! Jag lär ju vara rätt ensam under den här perioden eftersom mitt umgänge just nu består av "festmänniskor".