tisdag 18 augusti 2009

Rivstart

Klev upp imorse klockan 05:30. Iväg till gymet och köra BodyPump. Det var ju duktigt. Därefter upp till jobbet och jobba satan. Det är mycket nu. Flera stora saker som ska klaffa. Tidskrävande och bråttom.

Sen skulle en arbetskollega gå till Hornstull så jag hängde på fram till Västerbroplan där jag fortsatte hemåt. 45 minuters promenad alltså. Och BodyPump. På en dag!

Nu är jag helt slut. Kommer förmodligen ligga och sova om två timmar. Och jag har redan börjat få träningsvärk. Och imorgonbitti ska jag stava en halvtimme på morgonen. Sen ska jag träffa Josefin, min PT, vid lunch. Och kroppen fattar ingenting. Tror att dom har krismöte därinne.

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Du är fan inte klok någonstans. Inte någonstans, sa jag.

Singel i storstan sa...

Det säger arbetarna som bor i min kropp också! Därför strejkar en del av dom. Har världens träningsvärk!