söndag 30 augusti 2009

Dags för ny dator!

Det kan inte vara bra när datorskärmen blir blå typ en gång om dan. Det står nåt om att ta bort nyinstallerad programvara. Men jag har inte installerat någon ny programvara!

Så nu måste jag investera i en ny dator. Men jag har inte tid. Själva inköpet har jag väl tid med. Men inte all ominstallation av diverse program som jag använder mig av. Sånt tar massor av tid.

Det är därför jag vill ha en kille som är duktig på datorer. Som fixar allt sånt till mig. Och lagar mat. Då har jag tid att fila naglarna och betala en städerska. Tvätta kan jag göra också! Jag har ju en ny tvättmaskin! Och gå på salong och få ögonbryn, oönskad hårväxt och fötter fixade. Och...

Tillbaka till verkligheten!

Får köpa dator på fredag. Så har jag hela helgen på mig att pimpa upp den. Men jag skulle ändå behöva en snygg, rolig och underbar kille som fixade datorn. Och lagade mat.

Inga kommentarer: