fredag 28 augusti 2009

Hemma!

Här ska njutas! Har redan fått av mig kläderna och på mig morgonrocken. Inga myskläder för mig. Morgonrock is da shit!

Vad skönt det är att avsluta arbetsveckan med ett hårt träningspass när man har stressat runt hela veckan. Andningen har gått ner i halsen och upp igen. Känns det som. Aldrig ner i lungorna liksom. Men nu har jag kommit ner i varv.

Just ja! 5 dagar: -1,5 kilo! Va! Va! Va! Säger ju att jag är peppad som satan. Om det skulle gå i den takten så kan jag köpa dyr väska i London! Men jag vet. Det stannar av. Fast jag tänker ändå vara glad!

2 kommentarer:

Charmhäck sa...

Ha! Det är klart du ska vara glad! Duktig tjej! Kämpa på!

Jag lovar att vinka till dig på söndag när jag passerar DN-huset.

Singel i storstan sa...

Jag är faktiskt lite stolt! Men det har ju inte ens gått en vecka. Så det är låååångt kvar...

Hoppas Stockholmstrippen och mässan är bra!