söndag 23 augusti 2009

Dagen efter...

Jag var ju inte sådär jättefrisk när jag vaknade klockan 07 imorse. Det blev till att köra buss några vändor och lite mer sömn. Men sen när jag vaknade mådde jag relativt bra. Det fanns dom som mådde mycket sämre kan jag säga...

Kvällen var som vanligt lyckad! Rätt mix av människor, alla (nästan) glada och sociala. Och som vanligt blev jag islängd i poolen! Det har jag blivit varje år sedan dom skaffade pool. Men bästisarna sympatibadade med kläder så det var ju snällt.
Men nu är det slut på festandet för ett tag framöver! Hösten är här och det är dags att få in rutiner i vardagen igen. Tack Helen och Uffe för ett bra avslut på sommaren 2009!

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Men fy fan vad det ser ut som om ni haft kul! Allvarligt, måste ha varit en riktig jävla röjarfest!

Singel i storstan sa...

Jag har alltid kul på den årliga kräftskivan på Ingarö. Det är en salig blandning av människor och jag är en av de yngre. Så RÖJ på rätt sätt.

Men lite promille måste man ha i blodet. Eller du skulle nog ha rätt kul där ändå. För ingen brukar bli pinsamt full. Faktiskt! :-)

Hellen dellen sa...

Tack desamma för att du förgyller våran tillvaro med. Men nu har vi festat tilltäckligt i år....eller hur Nettis?! Nä, dags att börja deffa kroppen igen så man är smärt och smidig till nästa fest igen.
Puuuuuuuuuus/Hellen dellen

Singel i storstan sa...

Fest blir det i slutet på oktober när jag åker till London. Och eftersom ni (läs Uffe) hellre lägger pengarna på avlopp för hundratusentals kronor så kan ju du sitta där på Ingarö och deffa! Jag lär mms'a!