torsdag 6 augusti 2009

Min klädkammare

Ibland blir jag så trött! Så irriterad på saker som ska förstöra mitt humör. Och som ska göra att min vardag grumlas ytterligare.

Jag har en väldigt stor del av mina kläder hängande i klädkammaren. Typ 80% av mina kläder. Ganska många plagg. Dom hänger på en stång som är fastsatt på en hylla i typ brösthöjd. Hållarna som stången sitter i är gjorda av plast. Hårdplast.

Nu har hållarna gått sönder. Så nu ligger stången på golvet. Och därför ligger mina kläder också på golvet. Alltså jag orkar inte!

Hållarna är köpta på K-rauta och dessa jävla varuhus ligger inte i city direkt! Och jag har ingen bil. Den enda bil jag lätt kan låna är exets bil. Och han vill jag inte ringa. Så... Hur länge kommer mina kläder att ligga på golvet i klädkammaren kan man undra?

Inga kommentarer: